esmaspäev, 15. aprill 2013

Valged kevadõied


Nädalavahetusel sadas vihma ja see sulatas lumehanged madalaks-madalaks. No tegelikult küll enamus kohtades vist olematuks, kuid meie aias on neid varjulisemates kohtades siiski näha. Lumi läks ja asemele tuli vesi... madalamad kohad aias on veega üle ujutatud ja ega murul käia nüüd ka enam ei saa. Lihtsalt maa on nii pehme ja märg...

Sellele vaatamata käisin uurimas, kas eelmisel nädalavahetusel nina mullast välja pistnud kevadõied end ka veidi pikemaks sirutanud on. No muidugi olid, isegi märtsikellukesed olid paar õit lahti teinud. Korjasin siis väikese kimbu märtsikellukesi ja lumikellukesi. Neid on meil kohe kahte sorti - ühed täiesti tavalised lihtõielised ja siis minu lemmikud, täidisõielised.

Toas leidsid nad koha väikeses valges kannukeses, mille ma aasta alguses ühelt reisilt just selleks otstarbeks ostnud olin. No kas nad pole toredad? :))
 

Mõned pildid veel, nii- ja naapidi :)
 











2 kommentaari:

  1. Need on nüüd vist sellised pildid, mida tahtsid saavutada siin varem tulpidega ... piisavalt valgust, piisavalt sära ... Minu lemmik on kohe esimene ... paitab silma :)

    VastaKustuta
  2. Jah, siin ma juba saavutasin seda, mis taotluseks oli ;)

    VastaKustuta